Film, “Döncem ” ve “Hep Bal Düşünürüm” şarkılarıyla, normal sanatsal renklerin sınırlarından eğlence ve yeni alanları keşfetmek üzere yola çıkıyor. “’Döncem Şarkısında’ büyük ölçüde Eric Goldberg’den ilham aldı” diyor Felix. “Bu şarkı dizisinin ne olacağı kavranmaya çalışılırken, birçok görsel gelişim aşaması oldu. Ve Eric, tebeşirli iple çizilmiş, aynı zamanda da anime edebilecek bir dünyanın mükemmel dengesini ortaya koydu. O ve yönetmenler, tebeşir tanelerini ve tozunu, Mümkün olan her sahneye koymak ve ona lekeli bir nitelik katmak istediler. Bir kara tahtadaki tebeşirin ona belli bir parlaklık kattığını düşündüm. Burada renklerle çok farklı bir görüntü ve tarz yakalanıyor”.
“’Everything Is Honey’ için renkler, ‘Heffalumps and Woozles’ tarzında, son derece canlı ve fantastik” diye ekliyor. “Bir sürü bal rengi var, onun dışında fazla renk yok. Tüm sahnenin büyük bir bölümü turuncularla ve kırmızılarla dolu”.
Felix şöyle devam ediyor: “Tüm o eski Pooh klasiklerinin belirgin görüntüsüne geri dönmek ve elimizdeki yeni araçlarla birlikte ortaya neler koyabileceğimizi görmek çok eğlenceli ve nostaljikti. Önceki filmlerdeki planlar, bize böylesine özel bir bakış açısı sunmak için bir araya gelen çizgiler ve renklerle birlikte, sanat yönetiminin en önemli parçasını oluşturuyordu. Plan çizgisine kendimizi adamak ve planı, arka plana aktarmak için yazılımımızı kullanmanın yollarını bulmak zorundaydık. Sonunda çizgi niteliğini, orijinal filmlerdeki halleriyle eşleştirmeyi başarmamız gerçekten çok tatmin ediciydi. Hoşumuza giden Pooh’luk özelliği onda kesinlikle vardı”.